موضوع: "سخنرانی استاد رائفی پور"

استاد رائفی پور

#کلیپ

#استاد_رائفی_پور?

جلوه گری تا کجا؟؟!!!?
?خواهرم به چه قیمتی؟ والا این دنیا ارزش این کار هارو نداره……!!
?دقیقا کاری رو که با فرهنگ و سبک #لباس در #اروپا انجام دادن دارن با سبک لباس ما میکنن!?
#هوشیار_باشیم

نمایش فایل های پیوست:

استاد رائفی پور

میگویند:
کربلآقسمت‌نیست،دعوت‌است

خدایآ..
من‌معنےقسمت‌و‌دعوت‌را‌نمیدانم
امآتو..
معنےطاقت‌رامیدانے،مگرنہ؟!??

#استاد رائفی پور

کلیپ

کلیپ ?
❌اف‌ای‌تی‌اف به زبان ساده
خیانت جدید غربزده‌ها به امنیت مردم

#استاد رایفی پور

ادامه »

#کلام استاد رائفی پور

➿✴️ #کلام_استاد ✴️➿

بسم الله الرحمن الرحیم

#مواردی‌که‌بایدازجامعه‌کوفه‌سال۶۱هجری‌آموخت

1. یکی از درسهای جدی که از جامعه کوفه باید گرفت بحث تفرقه بین شیعیان است. این در دو بعد دیده میشد یکی شیعیان خواص که شیعیان تاپ و آنچنانی انگشت شمار بودند، کسانی که امروزه تکفیری ها بهشون میگن رافضی.یعنی شیعه که امامت میفهمه واقعا کم بودند.اکثریت علوی بودند که شیخین را هم قبول داشتند که بین آنها هم اختلاف بود.مثلا زمانی که مسلم فتوای جهاد میدهد برای اینکه دور کاخ ابن زیاد را بگیرند چهار هزار نفر جمع میشوند ولی بینشان اختلاف میفتد.این اختلاف باعث میشود که به امام زمانشان نتوانند کمک کنند. فا در زبان عربی یعنی سپس، بلافاصله و پشت سرهم . آیه قرآن میگوید که ولاتنازعوا فتفشلوا یعنی به تنازع افتادید فلج شدنتان بلافاصله است. اساسا جبهه کفر و ایمان هیچ راهی بینشان وجود ندارد.پیروزی بر علیه کفر در تمام جنگها قطعی است ولو شما پنج نفر باشید اما بین شما نباید تفرقه باشد واعتصموا بحبل الله جمیعا ولاتفرقوا.جامعه کوفه نماد تفرقه بود. مثلا سلیمان بن صرد خزاعی با مسلم اختلاف پیدا کرد می گفت تو کی هستی که حکم جهاد میدهی؟ امام حسین ع تو را فقط برای بررسی شرایط کوفه فرستاده همین نه بیشتر از این. زمانی که مسلم چهار هزار نفر دور قصر ابن زیاد جمع کرد تاریخ نوشته فقط 50 نفر در داخل کاخ بودند اگر به حرف مسلم گوش میکردند اصلا سپاهی برای بستن امام حسین ع فرستاده نمیشد.جامعه خاکستری هم برمیگشت سمت مسلم چون کوفیان در جنگهایی که پیروزی قطعی بود آماده میشدند.ابن زیاد هم از همین حسها در درون جامعه کوفی استفاده کرد.

2_ مورد بعدی اینکه اگر دشمن برتو مسلط شود تکه تکه ات می کند مطلقا رحم نمی کند.ابن زیاد جرأت نداشت که به هانی دست بزند بعد از کشتن مسلم ، سر هانی را هم از گردن قطع کرد.

3_ نباید به ابن الوقتها عرض به اندام داد.بعضی ها هستندکه شناگرای ماهری هستند ولی آب نیست فرصت پیدا کنند یک شبه ره صد ساله را طوری میروند و ضرباتی می زنند که تا هزارسال قابل جبران نیست.

4_ اجازه شانتاژ رسانه ای به دشمن ندهید. مردم باید به لحاظ رسانه ای زرنگ باشند و با هر شعاری بازی نخورند. آن چهارهزار نفری که دور قصر را گرفته بودند ابن زیاد چهار نفر آدم فرستاد و به مردم گفتند که سپاه شام در حال رسیدن به کوفه است مردم هم ترسیدند و مسلم را رها کردند.

5_ مورد آخر اینکه باید مراقب مسیرهای ارتزاق حرام و غیر قانونی از بیت المال بود…

سخنرانی

?استاد #رائفی_پور خطاب به برخی مسئولین:

شماها یه مارمولک چرون بیشتر نبودید،انقلاب آدمتون کرد میلیاردر شدید

?یه نفرتون بچه هاتون شهید نشدن ، شماها خفه شید

ادامه »