طنز سیاسی

°| #خندیشه|°

عمق بیسوادے نمایندگان ڪنگره آمریڪـــU.S.Aـا درخصوص سوالات نمایندگان? از زاکربرگ باتوجه به رسوایے هاے اخیر فیسبوک در فروختن اطلاعات شخصی میلیونها ڪاربر? (کاملا واقعے ،باماهمراه باشیـــد?)
.
.
.
.

1️⃣ “اگر من با واتس‌آپ ایمیلے? بفرستم، آیا این عمل تبلیغ کنندگان شما را مطلع مےسازد؟”

زاڪربرگ بدون اینکه سخن سناتور شاتز از ایالت هاوائے را درست کند☝️ که از طریق واتس‌آپ نمےتوان ایمیل زد و فقط مے‌توان چت ?انجام داد به سادگی جواب داد: “سناتور، واتس‌آپ رمز گذارے شده است و ما دسترسے به دیتاهاے آن نداریم."?

2️⃣ “چطور مدل بیزینس شما با وجود اینڪه رایگان است مےتواند پایدار بماند؟”

سناتور اٌرین هچ از ایالت یوتا با این پرسش لبخندے را بر لبان زاکربرگ آورد?، و وے در پاسخ به پرسش هچ گفت: “سناتور، ما تبلیغات داریم.” ♂

3️⃣ “فیسمَچ چه بود، و آیا هنوز فعالیت دارد؟” ?

نماینده ایالت میسورے با پرسش این سوال شاید عنوان #احمقانه_ترین_پرسش را به خودش اختصاص داد. چرا که هر کسے که کوچک‌ترین فعالیت? در فضاے مجازے داشته باشد مےداند که فیسمچ اولین پروژه زاکربرگ در دوره دانشجویے?? وے بود به این صورت که این برنامه با مقایسه دو چهره زن?♀ آن شخصے که زیباتر بود را انتخاب مےکرد✅فیسمچ ۱۵ سال پیش در خوابگاه دانشگاه هاروارد توسط زاکربرگ راه افتاد که در همان سال پس از چند روز توسط هاروارد بسته شد. ??

4️⃣ “فرزندم عاشق #اینستاگرام است و مےخواست مطمئن شود که اسمے از او تا زمانے که با تو (زاکربرگ) هستم ببرم.” ?

پدرے مهربان، سناتور روے بلانت از ایالت میسورے که مےخواست همگان بدانند که قهرمان اصلی در دیدار با قدرتمندان آمریکایے کسے نیست جز زاکربرگ، موسس جوان فیسبوک!

[•خندیشــــــه نوشتـ•]

سوالات این چنینے بسیار مطرح شد،? اما سوال اساسے این است که چرا افرادے میزبان زاکربرگ جوان بودند که حتے پیش پا افتاده ترین دانــ?ــش را درباره فضاے مجازے نداشتند، آیا دلیلے غیر از مشغله زیاد این افراد در دنیاے سیاست وجود دارد که به جاے پرداختن به بحث اصلے مبنی بر درو شدن اطلاعات میلیونے کاربران و دفاع از حق امنیت کاربران این چنین به تفریح و سرگرمے در این دیدار پرداختند؟?

راستے یاد ماجرا لوور، لوبر، لَوُور، لاوِر
اے بابا!هرچے تو بگے‼️
بخیــــــــر!?✌️

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.